גם חתיך וגם יעיל - מדחום Extech IR320 - עם אינפרא אדום ולייזר כפול (IR).

גם חתיך וגם יעיל - מדחום Extech IR320 - עם אינפרא אדום ולייזר כפול (IR).

מכשיר שנועד להתמודד עם עבודות קשות בתוך מבנים ומחוץ להם.
המדחום החדש מיועד לקבלנים, חשמליים, טכנאי תחזוקת הצמחים וכד' העומדים בפני מגוון של אתגרים טכנאיים בנושאי טמפרטורה: כגון מנועים או משאבות שנוטים לחימום-יתר, חיבורים חשמליים מקולקלים, עבודות עם קיטור, ציוד שדורש נתונים מקדימים, מערכות HVAC (מיזוג אוויר) ומערכות קירור פגומות.

המדחום האינפרה-אדום החדש הידוע גם כ"פיירומטר IR" עוצב כך שישרוד גם נפילה מסולם בגובה 3 מטרים הוא בעל דירוג הגנה פנימית של IP65, עמיד בפני אבק ואמין גם בסביבות לחות או רטובות בין אם מדובר בגשם או בתהליכי ייצור עתירי מים.
לקבלת דיוק משופר, ה-IR320 כולל שני מצביעי לייזר כדי להציג באופן חזותי נקודת מדידה של 25 מ"מ במרחק האופטימלי של 30.48cm.

יחס מרחק של 12: 1 לנקודה מוסיפה שכבת בטיחות לטכנאים בכך שהיא מתירה - קריאות טמפרטורת ללא מגע כשהינך מצוי במרחק בטוח ממכשירים מסוכנים או כאלו המצויים בתנועה.

כדי להרחיב את יכולת הבדיקות שלה על פני טווח רחב הרבה יותר של צמחים וציוד חשמלי, הוסיפה Extech טווח טמפרטורות גבוה יותר, המשתרע על 650 מעלות צלזיוס ומתאים עבור משטחים שונים.

בנוסף, IR320 נועד גם כדי להקל על סריקת ציוד באתרי עבודה בעייתיים אנשי תחזוקה יכולים להגדיר סף אזעקה גבוה ונמוך שיופעלו בתנאים חריגים. מערכת התרעה של המדחום החדש תהבהב בצבע LED כחול בהיר עבור אזעקות טמפרטורה נמוכה, ובצבע LED אדום עבור אזעקות טמפרטורה גבוהה. תגובה מהירה ופונקציונליות צבע מקודד מאפשרות למשתמש לסרוק במהירות רכיבים חשמליים כמו גם צמחים ולהתמקד בזיהוי אנומליות מבלי להעריך באופן קבוע ערכי טמפרטורה ספציפיים על התצוגה.

תכונות שימושיות אחרות כוללות תאורה אחורית עבור צפייה קלה של תצוגה רב תכליתית, נעילת ההדק עבור מדידות רציפה שלא תעייף את המפעיל וחצובה למדידות מיקום מורחב יותר קבוע (באמצעות TR100 חצובה זמין בנפרד) נתונים שימושיים כגון נתוני החזקה, ערכים מינימליים, מקסימליים, ממוצעים ודיפרנציאליים (T2-T1) מניבים תובנות נוספות כדי לזהות מגמות או תנאים יוצאי דופן בעת ביצוע בדיקות ציוד.
כדי להוסיף שקט נפשי, IR320 מגובה על ידי אחריות של שלוש שנים של Extech ומגיע עם סוללה 9 וולט ותיק נשיאה רך.

רוצים עוד פרטים?
צרו קשר ויחד נמצא את הדרך הכי טובה בשבילכם לראש שקט.
צלצלו אלינו, שלחו לנו מייל או כיתבו לנו פה בצור קשר.

אנחנו כאן בשבילכם בכל ערוץ שתבחרו.