ניטור ארובות במפעלי תעשיה

𝗜𝗣𝗦-𝟰 𝗡𝗗𝗜𝗥 𝗔𝗻𝗮𝗹𝘆𝘇𝗲𝗿 ניטור ארובות במפעלי תעשיה

כולנו אוהבים לנשום אוויר נקי אבל לא תמיד נותנים לנו. 

איכות האוויר של כולנו היא פועל יוצא של גורמי זיהום שונים, אחד הגורמים המזהמים הינו הפליטה של הארובות במפעלי התעשייה.

הגורם האחראי לדאוג לכך שנמשיך להנות מאוויר נקי, כמה שניתן, הוא "המשרד לאיכות הסביבה", שלשמחת כולנו דואג לנו באמצעות אכיפה מסיבית של התקנים שנקבעו לאיכות אוויר.

פיקוח ואכיפה מתבצעים מידי יום והם חלים על כל מפעלי התעשייה בארץ.

רותם דשנים הינו אחד המפעלים של חברת 'כימיקלים לישראל' אשר מצוי בדרום הארץ והוא דוגמא מעולה למפעל שמשקיע על מנת לקבל את מיטב התהליכים לייצר מוצר מעולה, ויחד עם זאת שומר על הסביבה ועל עמידה בתקני הפליטות בארובות המפעל.

במתקני החברה מצויות מספר ארובות, בהן מתבצע ניטור רציף של מזהמים שונים, בין היתר קיים ניטור רציף של SO2 – במשך כ-20 שנה.

לפני כעשור מירון מיכשור ומערכות ביצעה חידוש של מערכת הניטור לפרמטר זה במהלך החידוש הוחלפו האנלייזרים הישנים מדגם AMETEK 460 באנליזרים חדישים מדגם AMETEK IPS4 האנלייזרים החדשים מקושרים ישירות למערכת המפעל ולמשרד לאיכות הסביבה כך לאורך כל השנים תהליך הייצור נשלט ע"י בקרה צמודה ומיטבית.

פעולות אלה, כמו גם חידושים ותוספות נוספים שהוכנסו במפעל הורידו בצורה משמעותית את כמות הפליטה של ה-SO2 התוצאות מדברות בעד עצמן ירידה מדידה, מרמות של 500-800 ppm לרמות של  200-300 ppm.

בדיקה שנערכה על ידי מירון מיכשור ומערכות וצוות המכשירנים של המפעל מצאה כי רמת הזמינות של האנלייזר הינה מעל 98% בשנה!!!!

נתונים המעידים על איכות הציוד מחד ותחזוקה מעולה מאידך - כל זאת בהשקעת זמן ועלות נמוכות ביותר.

לאחרונה ביצע המפעל בדיקות תקינה לאנליזרים לפי  QAL2 – כאמור ציוד שהותקן לפני כעשור עדין מתפקד היטב לשביעות רצון מלאה של הלקוח וגם בהתאם לתוצאות הבדיקה של QAL2.

איכות הסביבה הינו נושא משמעותי ואנו במירון מיכשור ומערכות שמחים לתת מענה לתחומים שונים כגון תחת מטריה זו באמצעות ניטור גזי פליטה בארובות, ניטור שפכים תעשייתיים ועוד אצלנו תוכלו למצוא  את כל הפתרונות בכדי לייצר מוצר טוב תוך הגנה ושמיה על הסביבה למען איכות החיים של כולנו.


לקבלת מידע נוסף צלצלו אלינו, שלחו לנו מייל או כיתבו לנו פה במסנג'ר - אנחנו כאן בשבילכם בכל ערוץ שתבחרו.